3 comments on “Centrul Bucureștiului 2 – Căile și nodurile hărților mentale

  1. Cristian, mă bucură faptul că am găsit harta asta. E o idee foarte interesantă care ar putea beneficia de și mai multă expunere (eu una aș fi prima care aș folosi-o într-un argument). Ar fi de foarte mult ajutor să reprezinți totuși eșantionul, data studiului și modalitatea de cules date pe fiecare grafic – chiar dacă informația e disponibilă într-o altă însemnare de pe blog. Poate pe viitor🙂

    Spor.

    • Mulțumesc pentru aprecieri, Andreea. Intenționat nu am pus pe fiecare grafic toate datele pentru că și așa toate informațiile de aici nu sunt protejate deloc. Mi s-a întâmplat de câteva ori să apară hărțile mele în presă fără să fie menționată sursa. În felul acesta, fără a da toate detaliile cercetării pe grafică, sper eu să limitez oarecum preluarea cu rea voință. Cine are nevoie de informații suplimentare le găsește în articolele de pe blog sau mi le cere direct. Nu am refuzat niciodată pe nimeni.
      Toate cele bune!

  2. Pingback: RATB se miră că a scăzut numărul de călători - supermagnet

Lasă un răspuns

